بازارهای درگهان قشم ، ارزان‌ترین بازار ایران
نوشته شده توسط : gheirati

قشم زیبا، واقع در جنوب کشور، از جذاب‌ترین مناطق گردشگری ایران است. به همین دلیل است که بازارهای درگهان قشم، شناخته شده هستند. در این بازارها می‌توانید پوشاک متنوع، لوازم بهداشتی و آرایشی و برقی را خریداری کنید. قیمت تمامی کالاهای بازار درگهان به نسبت دیگر نقاط کشور ارزان‌تر هستند.

یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم، بازارهای درگهان است. با آژانس گردشگری "های تور" همراه باشید. تا با معروف‌ترین بازارهای بندر درگهان آشنا گردید.

 معرفی بازارهای درگهان قشم

معرفی بندر درگهان قشم

درگهان قسمتی از جزیره قشم می‌باشد که در شمال جزیره واقع شده است. به عبارت دیگر بندر درگهان میان شهر قشم و بندر لافت قرار دارد. در بندر درگهان اصلی‌ترین مراکز تجاری قشم وجود دارد. در واقع بندر درگهان یک شهر بندری بسیار کوچک است که از یک میدان و چند خیابان تشکیل شده است. بندر درگهان قدمتی بسیار دارد و از نظر تاریخی بسیار با اهمیت است. بازار، کافی شاپ، رستوران و اقامتگاه از امکانات این بندر زیبا هستند.

بندر درگهان با قشم حدود 20 دقیقه فاصله دارد. مسافران مقصد قشم، با رزرو هتل قشم می‌توانند از این بندر دیدن کنند. جالب است بدانید هر ساله تعداد کثیری از مغازه داران و بوتیک داران ر سراسر کشور برای تهیه اجناس مورد نیاز خود به بندر درگهان مراجعه می‌کنند. زیرا تنوع بازارهای درگهان قشم بسیار و قیمت‌ها مقرون به صرفه است.

آدرس بندر درگهان قشم: ایران- جزیره قشم- 20 کیلومتری غرب جزیره

 خلیج فارس و بازارهای درگهان قشم

بازارهای درگهان قشم

قطعا می‌دانید که در کشور ما جزیره قشم و جزیره کیش جزء مناطق آزاد هستند. درست به همین دلیل است که عمده واردات کشور از این دو جزیره صورت می‌گیرد. بندر درگهان اصلی‌ترین مرکز تجارت کشور محسوب می‌شود. تمامی کالاهای خارجی از کشورهای دور و نزدیک وارد بندر درگهان می‌شوند. بازارهای درگهان قشم نیز این کالاها را به قیمت مناسب به مردمان ارائه می‌کنند.

معروف‌ترین بازارهای درگهان قشم عبارتند از:

  • بازار قدیم درگهان
  • بازار نخل درگهان
  • مجتمع ایران زمین
  • مرکز خرید دو دلفین
  • مرکز خرید مروارید
  • مرکز خرید اطلس
  • مرکز خرید صدف
  • مرکز خرید زمرد
  • مرکز خرید دریا

بازارهای درگهان قشم

بازار قدیم درگهان قشم

بازار قدیم درگهان، محبوب‌ترین بازار قشم شناخته می‌شود. این بازار قدیمی‌ترین بازار در قشم است که با دریا 3 دقیقه فاصله دارد. بازار قدیم در بخش‌هایی سرباز و بخش‌هایی سر بسته می‌باشد. دالان‌های باریک و اصیل و غرفه‌های کوچک این بازار بسیار لذت بخش است. با رزرو تور قشم نیز می‌توانید از ساعت 7 صبح تا 11 شب فعال می‌باشد.

بازار قدیم یکی از بازارهای درگهان قشم

بازار نخل درگهان قشم

یکی از لوکس‌ترین بازارهای درگهان قشم، بازار نخل است. معماری این بازار بسیار زیباست وبیش از 200 غرفه دارد. در بازار نخل نیز بهترین و متنوع‌ترین پوشاک با هر گروه سنی یافت می‌شود. یکی از ویژگی‌های بازار نخل نزدیکی به دریا و رستوران و کافی شاپ است. داخل خود پاساژ محلی برای استراحت از گرمای آفتاب است. ساعت فعالیت بازار از ساعت 7 صبح تا 9 شب است.

بازارهای درگهان قشم- نخل

مجتمع تجاری ایران زمین درگهان

مجتمع تجاری ایران زمین با وجود فضای کوچکی که دارد بسیار راحت است. این بازار برای خرید لباس و لوازم ورزشی یک گزینه عالی است. این مجتمع تجاری دارای یک رستوران با کیفیت غذایی بالا می‌باشد.

مرکز خرید دو دلفین درگهان

مرکز خرید دو دلفین نیز، از سری بازارهای درگهان قشم است. این بازار نوساز و لوکس تا بازار قدیم فقط 4 دقیقه فاصله دارد. بازار دو دلفین محصولات بیشتری برای عرضه کردن دارد. انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، کیف و کفش، عطر، لباس‌های مردانه و زنانه و بچگانه در این بازار موجود است.

 بازار درگهان قشم- دو دلفین

مرکز خرید مروارید درگهان

یکی دیگر از بازارهای ارزان در این بندر زیبا، مروارید است. مرکز خرید مروارید بسیار معروف است و کالاهای ارزان و متنوع دارد. فاصله تقریبی این بازار با دو دولفین تنها 6 دقیقه است. در این بازار پوشاک، لوازم خانگی و کیف و کفش‌های با کیفیت ارائه می‌شود.

بازارهای درگهان قشم

مرکز خرید اطلس درگهان

درست است که در تمامی بازارهای درگهان قشم، اکثر کالاها به فروش می‌رسد. اما در هر بازار یک محصول بیشتر و متنوع‌تر است. در واقع بورس آن کالا می‌باشد. مرکز خرید اطلس بورس کیف و کفش و البته چمدان است.

 بازارهای درگهان قشم اطلس

مرکز خرید صدف درگهان

با توجه به قضیه بورسی که گفته شد، بورس لوازم خانگی برقی نیز بازار صدف قشم است. این بازار پوشاک و لوازم جانبی دیگری نیز برای عرضه دارد.

 بازار صدف درگهان قشم

مرکز خرید زمرد درگهان

عمده فروشی شلوار جین و شلوار پارچی در بازار زمرد است. این بازار نزدیک بازار دریا قرار دارد. جالب است بدانید بازار چینی‌ها نیز در این مرکز خرید واقع شده است. بنابراین با یک تیر می‌توانید دو نشان بزنید.

مرکز خرید زمرد بازارهای درگهان قشم

مرکز خرید دریا درگهان

از سری قدیمی‌ترین بازارهای درگهان قشم، بازار دریاست. این بازار فروشگاه‌های متنوعی چون لباس، کیف و کفش و لوازم برقی دارد. البته بورس لباس نوزاد نیز در این بازار است. بازار دریا دو طبقه‌ دارد و از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است. رستوران این مرکز خرید نیز بسیار معروف است.

مرکز خرید دریا در بازار درگهان قشم- دریا

هتل‌های نزدیک به بازارهای درگهان

با رزرو تور قشم از طریق آژانس مسافرتی "های تور" می‌توانید هتل مد نظر خود را رزرو کنید. رزور هتل آپارتمان شیک قشم و رزرو هتل 4 ستاره قشم را به ما بسپارید.

هتل‌های نزدیک به بازارهای درگهان قشم عبارتند از:

  • هتل آپارتمان پرشین گلف قشم
  • هتل ساحل طلایی قشم
  • هتل آلاله 2 قشم
  • هتل سینگو قشم
  • هتل آرمان قشم

با احترام مجموعه "های هتل" و "های تور" سفری لذت بخش را برای شما آرزو می‌کند.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: